Педагогічна інтернатура

 Упровадження в ЗЗСО  педагогічної інтернатури- рекомендації 

 Положення про педагогічну інтернатуру 

Основне про педагогічну інтернатуру 

Зразок проєкту наказу 

Програма педагогічної інтернатури

Діагностичний інструментарій

Міністерство освіти і науки України розробило положення про педагогічну інтернатуру. Воно визначає механізм супроводу вчителів, які вперше прийшли працювати до школи. 

Основним завдання педагогічної інтернатури стане створення системи професійно-педагогічної адаптації інтерна до реальних умов діяльності, а саме – виконання навчальної, виховної, методичної, організаційної та іншої педагогічної роботи.

Скільки ж триватиме педагогічна інтернатура? Один рік. При цьому протягом усього року інтерна супроводжуватиме педагог-наставник, який має досвід педагогічної діяльності за спорідненою предметною спеціалізацією. Наставник отримуватиме доплату за свою роботу. 

Передбачено створення спеціальної програми для педагогічної інтернатури, яка включатиме у себе як теоретичну, так і практичну допомогу інтерну. Педагог-наставник має проводити індивідуальні консультації та бесіди з інтерном, допомагати обирати літературу, готувати заняття, створювати дидактичні матеріали тощо. Також наставник має відвідувати уроки інтерна (і навпаки), а потім – уроки інших досвідчених педагогів.

Зазначається, що для виконання програми педагогічної інтернатури педагог-наставник має здійснювати наставницьку підтримку, сприяти адаптації інтерна до педагогічної діяльності, знайомити його з традиціями школи.

Молодий учитель у межах проходження інтернатури має виконувати обов’язки згідно з посадовою інструкцією та обов’язки, покладені на нього трудовим договором.